عید قربان


عید است بیالعل سخندان تو بوسم

چشم سیه و نرگس فتان تو بوسم

یاران به طواف حرم یار برفتند

من کوی تو می آیم و دامان تو بوسم

عید قربان

عید است بیالعل سخندان تو بوسم

چشم سیه و نرگس فتان تو بوسم

یاران به طواف حرم یار برفتند

من کوی تو می آیم و دامان تو بوسم

صد شکرکه عید آمد و صد شکر که بودم

تابار دگر ناوک مژگان تو بوسم

گر صید کنی با نگهی این دل ریشم

بیرون ز دل آرم و پیکان تو بوسم

صد چاک چو گل سینه زنم از ره رغبت

سر مست شوم چاک گریبان تو بوسم

ای خواهر رنجور من ای مادر بیمار

درعید من آن دیدۀ گریان تو بوسم

خواهم ثنا شانۀ مشاطه گری کاش

در دست شوم موی پریشان توبوسم

محمد اسحاق ثنا

15 -11 -2010

ونکوور کانادا

پاسخی بگذارید

